Oops...

...Hehe...
Jag kunde visst inte låta bli att inte skriva...
Skyller på att internett inte funkade på ett bra tag!
HA!

Nu är jag ialla fall här! Igen.
Om någon vecka så har alla i min årskurs något som kallas "Live Night"
Vi(Musik och sånagre) spelar musik från 50-60 talet
Dom andra (dans,teater och sångare) dansar och spelar någon liten obetydlig låt! ;)
Mo...ha...HA!
Äsch.
Själv ska jag spela trummor på en låt av the Beatles (STAVNING?!?)som heter "Ticket to ride" och så ska jag SJUNGA(?!?!?) på Blame it on the boogie av Jackson 5.
Asså, alvarligt?!? SJUNGA?!?
Det var musik läraren som bestämde vad alla kulle göra -.-
Är fortfarande sur på honnom...Haha...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0